december 16, 2016

Fizetési és szállítási információk

A bruttó 20.000.- Ft feletti vásárlások házhoz-szállítása ingyenes, a bruttó 20.000.-Ft alatti megrendelés esetén a házhoz-szállítás díja utánvétellel bruttó 1700.- Ft előreutalás esetén bruttó 1300 Ft. Ezen felül a vásárlót nem terheli semmilyen plusz költség.
Szállítási határidő a megrendelés visszaigazolásától számított 2-4 munkanap! Amennyiben rajtunk kívül álló okok (beszállítási késedelem, készlethiány) miatt ez nem lehetséges, úgy telefonon vagy e-mailben értesítjük Önt. Az e-mailben küldött visszaigazolás még nem jelenti a szerződés létrejöttét, csupán a megrendelés eladóhoz történő megérkezését igazolja, így az esetleges programhiba miatt visszaigazolt alacsony ár vagy készlethiány esetén az eladó nem köteles a termék leszállítására a visszaigazolásban látható feltételekkel.
A szerződés akkor jön létre, mikor eladó a megrendelő e-mail címére egy értesítést küld, miszerint a megrendelt árut átadta a futárszolgálatnak.
A megrendelt árut a futárszolgálat kézbesíti. Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, a csomagról értesítést hagy. Az értesítőn megtalálható a kézbesítő telefonszáma is, ezen lehet egyeztetni a következő kiszállítás időpontját.
A küldemény átvételekor még a kézbesítő jelenlétében ellenőrizze annak sértetlenségét. Ha a csomag sérült és nincs hozzá mellékelve sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, kérjük, ne vegye át a csomagot!
Előforduló áruhiány esetén küldje el címünkre a jegyzőkönyvet, és mi pótoljuk a hiányzó árucikket. Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében kérjük, őrizze meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot.

_______________________________________________________________________

3. Elállás joga, áruk cseréje, visszavétele
Amennyiben vásárlónk rendelését véletlenül vagy tévedésből adta le, a hibás rendelés leadást követően ügyfélszolgálatunkon még postázás előtt minden következmény nélkül lemondhatja.
A megrendelés során a vevő élhet a 17/1999. Kormányrendeletben rögzített feltétel nélküli elállási jogával.

Kérjük kiemelten vegye figyelembe a következőket:

– Az uniós fogyasztóvédelmi jogszabályoknak megfelelően ha az átvett termékkel bármi probléma van – például nem megfelelő a paraméter, vagy egyszerűen nem tetszik –, de még nem volt használva, a csomag átvételétől számított 14 munkanapon belül joga van elállni a vásárlástól, és – saját költségére (portósan feladott postai csomagot átvenni cégünknek nem áll módjában!) – visszaküldheti azt nekünk. Elállási szándékát kérjük, a kapcsolatnál megadott elérhetőségen írásban jelezze felénk. A vételárat legfeljebb 30 napon belül a megrendelő által megadott bankszámlaszámra visszautaljuk.

– Elállás esetén a visszaszállítás költségén kívül semmi más költség nem terheli, de a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítését cégünk követelheti. Felhívjuk figyelmét, hogy csak abban az esetben fizetjük vissza a vételárat, ha a terméket és annak minden tartozékát és csomagolásét hiánytalanul és sértetlenül visszajuttatta cégünkhöz, Ezek hiányában a termék értékcsökkentnek minősül! Felbontott szoftvertől (ide tartozik a gépeken található előinstallált szoftvercsomag is) való elállást a törvények értelmében nem tudjuk elfogadni. Ezért kérjük ügyfeleinket, hogy a vásárolt szoftvereket ne bontsák fel, illetve az előinstallált szoftvert a gépen ne installálják fel, csak akkor,ha már meggyőződtek róla, hogy azt kapták amire számítottak és biztosan nem kívánnak élni elállási jogukkal.

– A termék vissza is cserélhető – a csere alapköltsége: 1800Ft. Csere esetén a futárszolgálat az előre jelzett időpontban kiszállítja a csereterméket, a vásárlónak ekkor kell átadnia a cserélni kívánt terméket az eredeti számlával együtt, illetve az esetleges árbeli különbözetet ekkor kell megfizetnie a futárnak.
– Amennyiben a termékről felbontás után a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a kézbesítő által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.
– Amennyiben a vásárló által a futártól átvett termék sérült, kérjük, vegye fel ügyfélszolgálatunkkal telefonon, vagy e-mailben a kapcsolatot a visszaszállítással kapcsolatban. Abban az esetben, ha a vásárló elállási jogát szeretné gyakorolni, cégünk 30 napon belül visszautalja a vásárló által megadott számlaszámra az áru ellenértékét.
– Sérült áru esetén csere vagy elállás esetén a vásárlót nem terheli a visszaszállítás költsége, azt cégünk állja.
_______________________________________________________________________

4. Hibás teljesítéssel kapcsolatos információk
Hibás teljesítés esetén szavatosságra, jótállásra vonatkozó igényét a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak szerint kezeljük. Szavatossági igény: Szavatossági igény a számla bemutatásával érvényesíthető.

_______________________________________________________________________

5. Megrendelés követés
Megrendelését nyomon-követheti telefonon, vagy a info@drbaksandor.hu címen is.

_______________________________________________________________________

6. Ügyfélszolgálat
A rendelések feldolgozása és futárnak átadása, vevőszolgálati feladatok végzése munkanapokon, hétfőtől-péntekig 9-14.00 óra között történik. Hétvégén csak a szombati napon dolgozunk fel internetes megrendeléseket. Munkaszüneti napokon megrendeléseket nem dolgozunk fel. Ezen idő alatt beérkezett megrendelések feldolgozása futárnak átadása leghamarabb a következő munkanapon történik.

_______________________________________________________________________

7. Fogyasztóvédelem
A fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályok és információk a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (www.nfh.hu) honlapján elérhetők.
Az itt nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.S.) Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak. A szerződés nyelve magyar.

_______________________________________________________________________

8. A megrendeléssel szerződés jön létre

Megrendelése leadásával távollevők közötti szerződés jön létre Ön és Dr, Bak Sándor – mint üzemeltető – között, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5) Kormányrendelet értelmében. Dr, Bak Sándor kijelenti, hogy az így megkötött szerződések nem minősülnek írásbeli szerződésnek, így nem is iktatja ezeket, viszont magyar nyelven köti.